Ingen inspiration

4 frågor om förhållanden:
 
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaaeeee. Tveksamt. Då baseras kärleken bara på en illusion.
Hur många har du varit riktigt kär i? 2.
Är du kär just nu? Ja.
 
Frågor om dig själv:
 
Namn: Princess Consuela Bananahammock
När fyller du år: En gång om året
Några piercingar: Nej bevara mig väl. Det är för töntar, endast.
Vad har du på dig just nu? : Jeans och linne.
Vilken årstid är bäst? Våren. Den lovar så mycket, håller oftast sina löften.
Hur ser din perfekta morgon ut? Jag sover alltid förbi den tiden folk brukar kalla morgon.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Min ärlighet och kaxiga attityd. Jag tar ingen skit.
Vad är du bra på? Prata och sjunga
Vem älskar du mest på hela jorden? Jag hatar de flesta. Men för att inte verka alldeles för kall så får jag väl säga min familj.
Sova själv eller med någon? Själv.
 
Frågor om familjen:
 
Vem står dig närmast? Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja, dock har min far problem med att lyssna.
Vem är farligast i din familj? Jag själv och min faster.
Vem ser roligast ut i din familj? Min syster. Måste ju säga någon eller hur? Plus att vi är osams.
Vem är coolast? Pappa
Har ni något husdjur? 3 hundar.
Mest gemensamt med? Ingen. I am kind of the black sheep.
Sover du oftast med? Mamma. Bor ju dock inte hemma så.
 
Frågor om idag:
 
Vad har du gjort idag? Shoppat kläder, skällt på grannar,  ätit en sallad värt en gud och spelat tv-spel.
Vad ska du göra? Bajsa och gå och lägga mig
Har du gjort något dåligt idag? Ljugit.
Vad har du ätit idag? En sallad.
Har du duschat idag? Nej du, gillar när det rinner fett om håret.
Är du trött nu? Jag blir aldrig trött.
Vad händer imorgon? Möte med min psykolog, och spela tv-spel.
Går du i skolan? Nej
Har du varit i skolan idag? Men nej.
 
Annat:
 
Hur mår du just nu? Åt helvete som vanligt.
Är du hungrig nu? Blir aldrig hungrig.
Vad är klockan just nu? 01:42
 
Telefon:
 
Vem ringde dig senast? Mitt jobb
Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a dig senast? En vän med kärleksproblem som jag inte orkar lyssna på längre.
Vem sms:a du senast? Vännen med kärleksproblem. Sa åt henne att sluta vara en sådan martyr.
 
Musik
 
Lyssnar du på musik just nu? Jag lyssnar alltid på musik
Vilket är ditt favoritband/artist? Foo Fighters, Ted Gärdestad, Against Me, Dropkick Murphys, Guns N' Roses m.fl.
Vad gillar du för musik? Huvudsakligen rock. Avskyr klassisk, dansband, country och allt som liknar Melissa Horn.
 
Kärlek
 
Har du kysst någon idag? Ja
Har du ett förhållande just nu? Ja
Är du romantisk? HAHAHAHA
Vill du vara singel eller vara i ett förhållande? Varierar.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Vem har inte det? Har ingen gått på lågstadiet?
Vem sov du bredvid senast? Min hund
Vem sa senast att hen tyckte om dig mer än som en vän? Under försommaren. Gav mig lite ångest.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Jodu.
Vad gillar du för stil på killar? Har de en penis så funkar det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0